Îmbunătăţeşte-ţi viaţa sexuală făcând mişcare fizică

În cazul în care sănătatea şi pierderea în greutate nu sunt de ajuns să te determine să faci mişcare fizică, ce zici să-ţi îmbunătăţeşti viaţa sexuală?

ÃmbunÄtÄÅ£eÅte-Å£i viaÅ£a sexualÄ fÄcând miÅcare fizicÄ

 

Desigur, exerciţiile te pot ajuta să arăţi mai bine, întotdeauna un plus în viaţa amoroasă a oricui, dar îţi dău şi mai multă energie şi vitalitate pentru viaţa sexuală. Deja ştii de ce exerciţiile sunt atât de importante pentru sănătate, dar poate nu ştii că studiile au descoperit o corelaţie directă între inactivitate şi lipsa potenţei. Mai multe exerciţii fizice pot duce la sex mai mult şi mai bun. 
 
Iată de ce ai nevoie pentru a obţine mai mult de la viaţa ta sexuală:
 
Rezistenţă cardio
 
Pentru sex entuziast, vei avea nevoie de rezistenţă cardio. Îţi întăreşte inima şi ajută la funcţionarea corpului. Încearcă pentru 3-4 zile exerciţii cardio, cum ar fi să alergi, să mergi, să înoţi sau orice altă activitate care îţi face plăcere. 
 
Rezistenţă musculară
 
Sexul te solicită, de asemenea, să stai ocazional în poziţii incomode pentru perioade scurte de timp, astfel încât să îţi întăreşti corpul poate fi un plus pentru sex care durează mai mult. Dacă eşti nou la antrenamentele de forţă, începe cu un program de bază de 2-3 ori pe săptămână sau învaţă mai multe pentru a-ţi putea crea propriul program.
 
Îmbunătăţeşte-ţi viaţa sexuală făcând sex
 
Flexibilitatea îţi poate îmbunătăţi viaţa sexuală fiindu-ţi puţin mai uşor să stai în poziţia favorită
 
Forţă
 
Atâta vreme cât vorbim despre a te menţine într-o poziţie, forţa e ceva de care ai nevoie. Un program de bază te poate ajuta să ai mai multă forţă, doar fii sigur că îţi provoci muşchii cu greutăţi suficiente. Trebuie să foloseşti greutăţi care să facă exerciţiile grele, dar nu imposibile. Dacă eşti femeie, nu îţi face prea mult griji, femeile nu produc suficient testosteron pentru a construi muşchi mari, dar vei avea o putere uimitoare. 
 
Flexibilitate
 
Flexibilitatea îţi poate îmbunătăţi viaţa sexuală fiindu-ţi puţin mai uşor să stai în poziţia favorită, cu mai puţin disconfort. Încearcă să faci stretching după antrenamente sau introdu câteva mişcări de yoga în rutina ta. Yoga este şi relaxantă, ceea ce te poate ajuta să reduci oboseala şi să îţi vină pofta.
 
Ţine minte că atât sexul, cât şi mişcarea fizică s-au demonstrat că reduc stresul, deci făcându-le pe amândouă în mod regulat ar trebui să te ajute să fii relaxat şi fericit.
 
Şi nu uita că sexul arde calorii. Sigur, trebuie să fie destul de antrenant să îţi ridice rata inimii, dar poţi arde până la şapte calorii în cinci minute dacă faci sex energic. Continuă pentru o oră şi vei arde în jur de 80 de calorii... ceea ce nu-i deloc un lucru rău.
 

 

Taguri:
mişcare fizică, sex, yoga, sport, forţă, rezistenţă
Urmareste Sexgen.ro prin:
rss
newsletter
mobile
Autor:
Mihaela Enache
Citeste si alte articole pe aceeasi tema
COMENTARII Comenteaza
    Nu exista comentarii
COMENTEAZA
Eroare: Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!
Comentariul a fost adaugat!

Cod captcha invalid!