Trebuie sa renunti la dieta vegetariana pe perioada sarcinii?

Multe femei renunta la vegetarianism cand sunt insarcinate din cauza presiunilor din partea medicilor si a parintilor.

Trebuie sa renunti la dieta vegetariana pe perioada sarcinii?

Un articol intimatemedicine.com

Castigarea in greutate
Femeile vegetariene insarcinate
pot avea probleme de crestere in greutate care trebuie sa fie in mod normal intre 11 si 16 kilograme pentru mamele foarte tinere sau slabe sau chiar intre 14 si 20 de kilograme pentru celelalte. Daca te ingrasi prea incet, mananca alimente cu mai multa grasime si mai putine fibre.

Proteine
Un studiu a aratat
ca femeile vegetariene care nu sunt insarcinate mananca o cantitate de proteine egala cu cea necesara in timpul sarcinii. Deci, daca mananci produse din soia, legume, grau decojit, greutatea ta va creste in mod normal si uniform si deci nu ai nici un motiv de ingrijorare.

Recomandari pentru mamele vegetariene

In mare, aceleasi recomandari se aplica atat mamelor vegetariene, cat si celorlalte

Calciu si vitamina D
Un regim alimentar vegetarian
echilibrat asigura suficient calciu, dar trebuie sa acorzi mai multe atentie acestui aspect in timpul sarcinii. Algele marine sunt o sursa excelenta de calciu care poate fi adaugat in laptele de soia. Daca petreci suficient timp la soare, poti obtine si cantitatea de vitamina D necesara, dar este un aspect discutabil si trebuie sa-ti consulti doctorul in aceasta privinta.

Fierul
De multe ori, viitoarele mame
vegetariene duc lipsa de fier, asa ca ar trebui sa iei un supliment. Alege alimentele naturale bogate in fier precum legumele verzi cu frunze, afinele, caisele uscate.

Vitamina B12
Adaosul acestei vitamine
este recomandat tuturor vegetarienilor, cu atat mai mult femeilor insarcinate.

Dieta vegetariana

Dieta vegetariana nu dauneaza copilului sau alaptarii

Acidul folic
Alimentele vegetariene
sunt deja bogate in acid folic, dar si suplimentele sunt o idee buna.

Acizii grasi Omega3
Acestia sunt un tip de grasime
prezent de obicei in pestele gras, sursele vegetale fiind semintele de in, uleiul din seminte de in, nuci, soia.

Iodul
Daca folosesti sare iodata
cand gatesti, aceasta cantitate ar trebui sa fie suficienta pentru o femeie insarcinata.

Incheiem cu cateva cuvinte ale unei mamici tinere si vegetariene bucuroase: "Intotdeauna mananc numai ce vreau, altfel sunt foarte irascibila."

Un articol intimatemedicine.com

Taguri:
vegetarianism, sarcina, dieta, proteine
Urmareste Sexgen.ro prin:
rss
newsletter
mobile
Citeste si alte articole pe aceeasi tema
COMENTARII Comenteaza
    Nu exista comentarii
COMENTEAZA
Eroare: Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!
Comentariul a fost adaugat!

Cod captcha invalid!